Effektiv hantering av verksamhet med Peek Professional
Peek Professional är en mobilapp som hjälper företagare att hantera sin verksamhet effektivt från sin iPhone. Appen erbjuder en rad funktioner för att maximera intäkterna och förenkla personalens arbete, vilket gör det möjligt att få en realtidsöversikt över dagens aktiviteter. Användare kan skapa skräddarsydda instrumentpaneler för att sälja aktiviteter, hyra ut utrustning och merchandise. Dessutom kan personalen samla in dricks och kommunicera direkt med kunder via e-post och SMS för att skicka uppdateringar och bokningsinformation.
Appen gör det möjligt att hantera och lösa in medlemskap, använda Peek Checkout som ett kassasystem för snabba bokningar, samt hålla personalen informerad om ankomster med tilldelade scheman och manifest. Genom att använda QR-koder kan gästerna checkas in på några sekunder, och digitala avtal kan signeras direkt i appen. Användare har också möjlighet att ändra eller avboka bokningar och skicka foton för att skapa minnen för sina gäster.